Thursday, October 11, 2007

က်မခ်စ္ေသာ အေဖ

အေဖဟာက်မေမြးက်မေမြးေတာ့ ၁ရက္သာအနားမွာေနခြင့္ရၿပီး ခရီးရွည္ၾကီးကိုတာ၀န္နဲ.ထြက္သြား ခဲ့ပါတယ္။ က်မ၆လသမီးအရြယ္ေရာက္မွ ၿပန္လာခဲ့ပါတယ္။
ေမေမ ကအၿမဲေၿပာပါတယ္ ေဖေဖ ကသူ.သမီးကိုေတြ.ေတာ့ သူ.ကိုယ္ ေဖေဖ လို.ေၿပာရမွာကို နည္းနည္းရွက္ေနတယ္တဲ့။ က်မ ေဖေဖ နဲ.ေမေမ ဟာအစိုးရ၀န္ထမ္းေတြၿဖစ္တဲ့ အေလ်ာက္ အၿမဲေၿပာင္းေရြ.ခရီးထြက္ ေနရပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အေဖဟာ အခ်ိန္ရတိုင္းမိသားစုဆီကိုသာအေၿပးအလႊားၿပန္လာေလ့ရွိပါတယ္။ သတင္းကၽြတ္ရင္က်မ အတြက္မီးပံုးေလး ေတြတြန္းဖို. ေၿပး၀ယ္ေပးတတ္ပါတယ္။ က်မလိုခ်င္သမၽွ မီးရွဴးမီးပန္း အားလံုးကို ၀ယ္ေပးတတ္ပါေသးသည္။ အေမက ေစ်းၾကီးၿပီး မီးရွိဳ.ကုန္သြားေသာ မီးရွဴးမီးပန္း မ်ားကို အမ်ားၾကီး၀ယ္မေပးေစလို။ သို.ေသာ္ အေဖ သည္က်မ ပူစာသမၽွကိုအေမမသိေအာင္ ၀ယ္ေပးတတ္ေသးသည္။ ထိုသို. အလိုလိုက္ေသာ အေဖ သည္ သၾကၤန္ဆိုလၽွင္ေတာ့ လံုး၀အၿပင္ေပးမထြက္တတ္ေပ။ အိမ္ထဲမွာပဲ မုန္.လံုးေရေပၚလံုးခိုင္းတတ္သည္။ အေဖ သည္ hiphop သီခ်င္းမ်ားကိုမၾကိဳက္ပါ။ hiphop သီခ်င္းကိုသူရွိတုံးဖြင့္ထားမိလွ်င္ တရားေခြကိုမေၿပာ မဆိုသြားလဲ၍ဖြင့္တတ္သည္။ က်မႏွင့္ အေဖသည္မတည့္အတူေနဆိုသလိုမတည့္ပါ။ တက်က္က်က္ရန္ၿဖစ္တတ္သည္။ က်မသည္ လက္တြင္လက္ပတ္မ်ိဳးစံု၀တ္စံု၀တ္တတ္သည္။ ဤသည္ကိုလည္းၾကည့္မရတတ္ပါ။ တစ္ခါတစ္ေလ အေဖစိတ္ဆိုးလ်ွင္ ထိုလက္ေကာက္မ်ားလက္ေကာက္မ်ားကိုလႊင့္ပစ္တတ္ေသးသည္။ က်မလဲစိတ္ေကာက္ၿပီး အေဖ့ကို စကားမေၿပာေတာ့ေပ။ သို.ေသာ္ နာရီ၀က္ပင္မခံပါ အေဖက "သမီးေလးအေဖ့ကိုစိတ္ေကာက္တုန္းလား။သမီးကလဲ အေဖကခ်စ္လို.ဆူတာပဲ" လို.ႏွစ္ခ်က္ ေလာက္ေခ်ာ့လိုက္ လွ်င္ က်မႏွင့္ အေဖသည္ ဘယ္တုန္းကမွရန္မၿဖစ္ဖူး "စိတ္မေကာက္ဖူးသလိုပင္။ အေမကေတာ့ ဒီသားအဖေတြဟာေလ...တတ္လဲတတ္ႏိုင္ၾကတယ္" ဆိုၿပီး ၿပံဳးစိစိၾကည့္တတ္သည္။ ထိုသို.စိတ္ေကာက္ၿပီး လွ်င္မုန္.တစ္ခုခုေတာ့ထြက္စားတတ္ၾကစၿမဲ ပင္။ မ်ားေသာအားၿဖင့္ က်မအလြန္ၾကိဳက္ေသာေၾကးအိုးကိုလိုက္ေၾကြးတတ္သည္။
သနပ္ခါးလူးရမွာတစ္အားပ်င္းေသာက်မကို သူကိုယ္တိုင္ေသြးေပးတတ္သည္။ေသြးေပးရင္းက ေၿပာတတ္ေသးသည္ "သမီးရယ္ သနပ္ခါးမလူးေတာ့ငါ့သမီးအသားေတြကမဲတူးေနတာပဲ။သနပ္ခါးလာလူးစမ္းပါ။" ဆိုၿပီးတစ္ခါတစ္ေလသူကိုယ္တိုင္ပဲၾကီးအိုးထဲက်ေသာသနပ္ခါးလူးေသာ စတိုင္ၿဖင့္လာလူးေပး တတ္ေသးသည္။ အေဖ ထိုသို.လူးေပးေသာသနပ္ခါးမ်ားၿဖင့္ ေဆြမ်ိဳးမ်ားအိမ္ သို.သြားလည္ၾကသည္။ အဖိုးအဖြားမ်ား က်မအေဒၚ ဦးေလး မ်ားက က်မမ်က္ႏွာကိုၿမင္လွ်င္ "ဘယ္ လိုၿဖစ္လာတာလဲ မင့္အေဖ လက္ခ်က္မွတ္လား" ဟုတန္းေမးတတ္သည္။ ထိုအခါရွက္ၿပံဳးၿပံဳးေနေသာအေဖ့မ်က္ႏွာကို ရီေမာၿပီးက်မၾကည့္ေနခဲ့ဘူးသည္။ က်မတို.သားအဖသည္ အေမႏွင့္က်မနီးစပ္တာထက္ပို၍နီးစပ္ခဲ့မည္ထင္ပါသည္။ က်မငယ္ငယ္ ေလးတုန္းက ၿမိဳ.ထဲမွာ မိသားစုေလ်ာက္လည္ၾကရင္း ဗိုက္နာခဲ့ဖူးသည္။ ထိုအခါအေဖသည္ က်မလက္ကိုဆြဲကာ အိမ္သာရွာပံုေတာ္ဖြင့္ခဲ့ရဘူးသည္။ ထိုအေၾကာင္းကို အမွတ္တရႏွင့္ က်မအေဖ အၿမဲၿပန္ေၿပာင္းေၿပာေလ့ရွိသည္။
က်မေဘာ္ဒါေဆာင္တြင္ေနေတာ့ အေဖလာလည္ေသာအခါတြင္ မုန္.ေသတၱာဗံုးမ်ား အခ်ိဳေရဗူးမ်ားအၿပည့္ပါေသာ ေၿမြေရခြံအိပ္ၾကီးကိုထမ္းကာက်မေနေသာအေဆာင္သို.လာခဲ့ဖူးသည္။ မိုးခ်ဳပ္ၿပီၿဖစ္ေသာေၾကာင့္ၿမင္းလွည္းငွားမရပါ။ မနက္မိုးလင္းမွလာရင္ၿဖစ္ပါလ်က္နဲ. သမီးေလးဒီညပဲစားရေအာင္လာပို.ေပးရွာပါတယ္။ အေဆာင္ႏွင့္တည္းခိုခန္းမွာအေတာ္အတန္ေ၀းပါသည္။ ထိုသို.အေလးၾကီးကိုထမ္းၿပီးအေ၀ၾကီးကိုေလ်ာက္ခဲ့ေသာအေဖမွာ ထိုအခ်ိန္မွစ၍ခါးနာတတ္လာပါ သည္။ အေဖထိုသို.ထမ္းလာသည္ကိုအေမေၿပာၿပမွသိခဲ့ရသည္။အေဖကက်မကိုမေၿပာၿပခဲ့။
က်မ ၁၀တန္းေၿဖေတာ့အေဖသည္ ဘုရားမွာသာသနာ့အလံေေပါင္းမ်ားစြာသြားလြင့္ေနေပးခဲ့သည္။ ေန.စဥ္အေဆာင္သို.လာကာ က်မစားခ်င္တာမ်ားကို၀ယ္ေၾကြးခဲ့သည္။
က်မ၁၀တန္းေၿဖၿပီးေသာအခ်ိန္တြင္ က်မတက္ေသာသင္တန္းေပါင္း ေသာင္းေၿခာက္ေထာင္ကို မညီးမညဴလိုက္ပို.၍ထိုင္ေစာင့္ခဲ့သည္။ ထိုအခ်ိန္ကေတာ့က်မ မေပ်ာ္ခဲ့ပါ။ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္အတူ ဘစ္ကားတိုးစီးခ်င္သည္။ ေလ်ာက္လည္ခ်င္သည္။ေနာက္ကတစ္ေကာက္ေကာက္လိုက္ေစာင့္ေနေသာ အေဖ့ကို စိတ္တိုမိသည္။ ယခုေတာ့ က်မတစ္ေယာက္ထဲသြားလာရတိုင္း အေဖ့ကိုသတိရမိသည္။ လြမ္းမ်က္ရည္မ်ားက်ခဲ့သည္။ က်မ ႏိုင္ငံၿခားသို.ထြက္လာခါနီးညက အေဖ က်မအိပ္ေပ်ာ္ေနသည္ကိုၾကည့္၍ က်ိတ္မ်က္ရည္က်သံကိုက်မၾကားသည္။ သို.ေသာ္ဆက္၍သာအိပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ခဲ့သည္။ က်မကိုယ္တိုင္ငိုမည့္မွာကိုစိုးရိမ္မိေသာေၾကာင့္ပါ။ က်မကိုခ်စ္ေသာ အေဖသည္ က်မဆံပင္ရွည္ထားၿခင္းကိုမလိုလားပါ။ က်မၿမန္မာၿပည္တြင္ရွိခဲ့စဥ္က အၿမဲဆံပင္တိုသာ ညွပ္ရေလ့ရွိပါသည္။ ဆံပင္အရွည္ အလြန္ထားခ်င္ေသာက်မက ဆံပင္ညွပ္ဆိုင္သြားတိုင္းငိုခဲ့ပါသည္။ တစ္ခါတြင္မေတာ့ က်မညွပ္လာေသာဆံပင္ကို အေဖကသူ ညွပ္ခိုင္းသေလာက္မတိုဟုဆိုကာ ဆူပါေတာ့သည္။ က်မက စိတ္လက္တစ္ဆစ္ ဆိုေတာ့ အိမ္ေရာက္သည္ႏွင့္ ဆံပင္ေတြကိုၾကြက္ကိုက္သလိုညွပ္ၿပစ္ပါေတာ့သည္။ က်မစိတ္ေကာက္သြားၿပီဆိုတာကိုသိေသာ အေဖ က ထံုးစံအတိုင္း သမီးေလး ႏွင့္ေခ်ာ့ရပါေတာ့သည္။ ဆံပင္ညွပ္ဆိုင္ ကိုသူကိုယ္တိုင္ၿပန္လိုက္ပို.ၿပီး က်မလက္သ ရမ္းလိုက္တဲ့ၾကြက္ကိုက္ေက ကိုအဖတ္ဆည္ဖို.ၾကိဳးစားပါေတာ့သည္။ ဆံပင္ညွပ္ေပးေသာ အမၾကီးက က်မတို.သားအဖအေၾကာင္းကို သိပါသည္။ သို.ေသာ္ ၾကြက္ကိုက္ေက ကိုၿမင္ေတာ့ ရံု.မဲ့ၿပီး "ငါကဘယ္လိုလုပ္ရေတာ့မတုန္းဒီပံုကို။ ေခါင္းတံုးသာရိတ္လိုက္ေတာ့။" လို.ေၿပာပါေတာ့သည္။ က်မလဲၾကြက္ကိုက္ေကမွာၿပင္မရသည့္အဆံုး ၾကြက္ကိုက္အတိုင္းသာေနလိုက္ရပါသည္။ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုေတာ့ ေနာက္ဆံုးေပၚ ကိုရီးယား stepေက ၿဖစ္ေၾကာင္း အရွက္ေၿပ ရႊီးရပါသည္။ ရိုးလွေသာက်မ သူငယ္ခ်င္းမေလးက ဒီ ကိုရီးယားေက ကသိပ္မလွဘူးေနာ္ တဲ့။ က်မ အေဖ့ကိုအရမ္းသတိရပါသည္။ မ်က္ရည္က်မိသည္ အထိ သတိရပါသည္။ ၿမန္မာၿပည္ၿပန္.ေတြ.ဖို. ပိုက္ဆံစုေနပါေသးသည္။ ထိုကဲ့သို.လြမ္းမိသည္ကို ဖုန္းထဲမွလဲမေၿပာၿဖစ္ပါ။ ခုေတာ့က်မ အေဖ့ကို အရမ္းသတိရ အရမ္းခ်စ္တဲ့အေၾကာင္းကို တင္လိုက္ပါသည္။ အမွတ္တမဲ့ေလးပဲၿဖစ္ၿဖစ္အေဖ ဒီ post ေလးကိုေတြ.ၿဖစ္ခဲမယ္ဆိုရင္ ကမာၻၾကီးတစ္ေနရာ က အေဖခ်စ္တဲ့ အေဖ့ကိုခ်စ္တဲ့သမီးေလး တစ္ေယာက္က အေဖ့အရိပ္ကို တမ္းတေနတဲ့အေၾကာင္း သိႏိုင္ပါေစ။

No comments: