Sunday, October 14, 2007

ရံုးခန္းထဲမွအလြဲမ်ား

က်မအလုပ္စလုပ္တာမၾကာပါေသးပါဘူး။ ေက်ာင္းအားရက္မွာ university တက္ဖို.ေစာင့္ရင္းနဲ. သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကေၿပာေပးလို. company တစ္ခုမွာအလုပ္၀င္လုပ္ၿဖစ္ပါတယ္။ computer အေရာင္းၿပခန္း၊ service center တစ္ခုေပါ့။ က်မက အတြင္းေရးမွဴး လုပ္ရပါတယ္။ နဂိုကမွ တစ္ခ်ိန္လံုးလြဲေနတတ္တဲ့သူဆိုေတာ့ လြဲၿခင္းေတြကမၿပီးႏိုင္မစီးႏိုင္ေပါ့။ က်မနဲ. သူေဌး နဲ.ကရံုးခန္းတစ္ခုထဲပါ။ သူေဌးက ပန္းပင္ေတြကိုအရမ္းၾကိဳက္တဲ့တရုပ္လူမ်ိဳးတစ္ဦးပါ။ သူ.ရံုးခန္းထဲမွာ ဂ်ပန္ၿမက္ပင္ဖြားဖြားၾကီးတစ္ပင္ရွိပါတယ္။ သူေဌးက အရမ္းသေဘာက်တာပါ။ သူကိုယ္တုိင္ေရေလာင္းၿပီး တယုတယနဲ. ထားတာပါ။ က်မေရာက္ေတာ့သူေဌးက က်မကိုေသခ်ာေရေလာင္းၿပီးဂရုစိုက္ဖို.မွာပါတယ္။ က်မလဲေရေလာင္းရင္းက ဒီအပင္ဟာ အရြက္ေတြက ဖြားဖြားက်ေနေတာ့ အ၀င္အထြက္ရွုပ္ေနတယ္ဆိုၿပီး သားေရပင္နဲ.စည္းထားလိုက္ပါတယ္။ သူေဌးကလဲ သတိမထားမိပါဘူး။ ၂ရက္ေလာက္ေနေတာ့ အပင္က အၿမစ္ေတြထြက္လာၿပီး ေၿခာက္လိုက္လာပါေတာ့တယ္။ သူေဌးလဲအဲေတာ့မွ ေတြ.ၿပီး ငါ့အပင္ကို သားေရပင္နဲ.ဘယ္သူခ်ည္လဲ တဲ့။ က်မလဲကုပ္ကုပ္ကုပ္ကုပ္နဲ. က်မခ်ည္တာပါေပါ့။အဲေတာ့မွ ညည္းကို အပင္ကိုသားေရပင္နဲ.ခ်ည္ရတယ္လို.ဘယ္သူသင္ထားေပးလဲ ဆိုၿပီးအဆူူခံရပါေတာ့တယ္။ ၿပီးသြားၿပီေပ့ါတစ္ခါ။ ေနာက္တစ္ခါ အစိုးရက tender ေတြေခၚပါေတာ့တယ္။ က်မကလဲတစ္ခါမွလုပ္ဖူးတဲ့သူမဟုတ္ေတာ့ company ရဲ. trader's licence expire ၿဖစ္ေနတာၾကီးကို ထည့္ၿပီးေလ်ွာက္လိုက္ပါတယ္။ အဲေတာ့ ေလလံ ကရွံုးပါေတာ့တယ္။ ရွံုးေတာ့က်မမွာ အဆူခံရၿပန္ေရာ။ ေနာက္တစ္ခါသူေဌးဆီကို အေရးၾကီးတဲ့ fax ၀င္ပါတယ္။ သူေဌးကအၿပင္သြားတုန္းဆိုေတာ့ က်မသိမ္းထားလိုက္ပါတယ္။ သိမ္းထားၿပီး ေပးဖို.ေမ့ပါတယ္။ သူေဌးကေန.တိုင္း ငါေစာင့္ေနတဲ့ fax လာၿပီလားလို.ေမးပါတယ္။ က်မက ေမ့ေနေတာ့လဲ မလာဘူးေပါ့။ ၃ရက္ေလာက္ေနေတာ့ က်မရဲ. file ၾကီးကိုၿပန္လွန္ၾကည့္ေတာ့မွသူေဌး ေစာင့္ေနတဲ့ fax က က်မဆီမွာ။ က်မလဲမေပးရဲေတာ့တာနဲ. fax ကိုအစေဖ်ာက္ၿပစ္လိုက္ပါတယ္။ သူေဌးကေတာ့ ဟိုဖက္က company အလုပ္လုပ္တာ စနစ္ကိုမက်ဘူးတဲ့။ က်မလဲ ဟုတ္တာေပါ့သူေဌးရယ္။ အလုပ္မွေကာင္းေကာင္းမလုပ္ၾက တာလို.ေထာက္ခံေပးလိုက္တယ္။ တစ္ကယ္ေတာ့ က်မက အသံုးမက်တာ။ တစ္ခါလဲ သူေဌးက သူ. ဖုန္းကိုအားသြားသြင္းခိုင္းပါတယ္။ က်မလဲ တစ္လြဲကၿဖစ္ေနက်ဆိုေတာ့ charger ၾကီးက်ိဳးသြားၿပန္ပါတယ္။ သူေဌး ခရီးသြားတုန္း ပစၥည္းအသစ္မ်ားလာခ်လို.ကေတာ့ က်မက အေရာင္းေကာင္တာကို ေပးခ်င္တဲ့ေစ်းနဲ.ေပးပစ္လိုက္တာပါပဲ။ သူေဌးၿပန္လာလို. သူ.ေရာင္းအားေတြက်ေနရင္ က်မကအၿမဲတရားခံ။ သူေဌးက က်မသည္းညီး ေတာ္ေတာ္ခံရွာသည္။ က်မဘာလုပ္လုပ္ နားပြင့္ေအာင္အဆူခံရသည္မွအပ အလုပ္ထုပ္မခံရပါ။ က်မလဲ ၁လခြဲေလာက္လုပ္ၿပီးသည့္အခ်ိန္တြင္ေတာ့ ထြက္လိုက္ပါေတာ့သည္။ သူေဌးကေတာ့မထြက္ေစခ်င္ သူေအာ္တာကို နားထဲဂြမ္းဆို. ခံတဲ့သူတစ္ေယာက္မို. မသြားေစခ်င္တာလဲၿဖစ္ႏိုင္သည္။ က်မလဲတစ္ခါတစ္ေလေတာ့ သူေဌးကိုသတိရပါသည္။ သူေဌးကေတာ့ ခုခ်ိန္ထိ ဖုန္းဆက္ၿပီး ေနေကာင္းလားေမးတတ္သည္။ တပတ္တခါေတာ့ ဆက္တတ္စၿမဲ။ သူေဌးကို ေက်းဇူးလဲတင္ပါသည္။ ဆရာသမားေကာင္းတစ္ဦး လိုမ်ိဳးသြန္သင္ခဲ့တာေတြ အတြက္ပါ။ သို.ေသာ္ ေလးခ်င္ေနသည့္နား ကေတာ့သူေဌး လက္ခ်က္ၿဖစ္မည္။ သူ.အာၿဗဲသံၾကီးကိုေန.တိုင္းနားေထာင္ခဲ့ရလို.ေနမွာေပါ့။

ဤ post ၿဖင့္သူေဌးအား ဂါရ၀ၿပဳပါသည္။

No comments: