Wednesday, October 17, 2007

က်မႏွင့္ ဓါတ္ပံုမရိုက္ရ။




ဒါေလးကေတာ့လွတယ္ထင္ပါတယ္။ ပိန္းပန္းၾကိဳက္တဲ့ အဖြားကိုသြားသတိရမိတယ္။

က်မႏွင့္ဓါတ္ပံုမရိုက္ရဆိုလို.က်မနဲ.တြဲၿပီးဓါတ္ပံုမရိုက္ရတာကိုေၿပာတာမဟုတ္ပါဘူး။ က်မနဲ.ဓါတ္ပံုမရိုက္ရအမိန္.ကိုေၿပာတာပါ။
က်မတို.တစ္ေလာက mall တစ္ခုကိုသြားလည္ရင္းနဲ. ပန္းအလွၿပင္ၿပပြဲနဲ.သြားၾကံဳပါတယ္။ ဘယ္သူကမ်ား ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ. ဓါတ္ပံုမရိုက္ရအမိန္.ထုပ္ထားလဲမသိဘူး။ ဓါတ္ပံုရိုက္တဲ့
သူေတြကိုလံုၿခံဳေရးေတြက မရိုက္ရဘူးဆိုၿပီး လိုက္ေမာင္းထုပ္ပါတယ္။ က်ဳပ္တို.ရြာက သူေတြကို ေၿပးၿပီးသတိရမိေသးတယ္။ ဘယ္ေလာက္ပဲလာေၿပာေၿပာ က်မတို.က ေတာ့ လံုၿခံဳေရးဟိုဖက္ကိုသြားေၿပာေနတုန္း ဒီဖက္ကရိုက္ၾကတယ္။ ဒီဖက္ၿပန္လာရင္ဟိုဖက္ကလူေတြက ရိုက္ၾကတယ္။ ဒီလိုနဲ. က်မရိုက္လို.ရသမွ်ပံုေလးေတြကိုတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။

2 comments:

Anonymous said...

အ႐ိုက္ေတာ္တဲ့ေကာင္မေလး..... သတင္းေထာက္ အလုပ္ေလွ်ာက္ရင္ ထိပ္ဆံုးကရေလာက္ပါေပတယ္ ခင္ဗ်ာ .....

This is about... said...

ဟဲဟဲ အရိုက္မေတာ္ပါဘူး။ လာလည္တာေက်းဇူးပါ။ internet မရလို. post အသစ္တင္မေပးႏိုက္တာ sorry ပါ။